Uuringukool: kuidas on brändi väärtus seotud selle kasutamisega?

02.12.2024

Meie uuringukooli neljandas osas räägib uuringuekspert Katrin Männaste, kuidas on brändi väärtus seotud tarbijate tegeliku käitumise ehk brändi kasutamisega.

Kui tuua näide rahvusvahelistest brändidest, siis Kantar BrandZ edetabelis maailma väärtuslikem bränd Apple toetub oma strateegias pigem brändi-, konkurent Samsung aga turujõule. Mis neil täpselt vahet on, vaata videost.

Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.

Loe ka:
Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
Millised on maailma väärtuslikemad brändid?