“Point+” saates räägime programmaatilisest reklaamist

02.12.2024

Kas oled mõelnud, kuidas reklaamid internetis just sulle suunatuna ilmuvad? Kuidas toimib reaalajas reklaamide müük ja mida see ettevõtetele tähendab? Seekordses “Point+” saates on külas Adform Baltikumi müügijuht Matis Metsala ja juttu tuleb programmaatilisest reklaamist, selle kasutusvõimalustest ja praktilistest õppetundidest.

„Programmaatiline reklaam toimib nii, et toimub reaalajas oksjon iga lehekülje üleslaadimise juures, kus on reklaampinnad küljes. Näiteks kui kasutaja laeb Delfist üles suvalist alamlehekülge, siis seal on bänneri positsioonid, mis laetakse koos leheküljega. Nende positsioonide eest tehakse pakkumisi ja võidab see, kes parima hinnapakkumise teeb. Kõik see toimub vaid 100 millisekundi jooksul,“ rääkis Metsala.

Saates selgitatakse, kuidas reklaamid liiguvad „vanakooli“ printmeediast tänapäeva reaalajas oksjoniteni. Samuti saab kuulda Leedu eduloost, videoreklaamide osakaalu kasvust, välimeedia digitaliseerumisest ja audioreklaami potentsiaalist.

Vaata saadet YouTube’is (lisaks saad meid jälgida Spotifys ja Apple Podcastis):

Novembris alustasime turunduspraktikate taskuhäälingu “Point” lisasaatega “Point+”, kus igal nädalal võetakse fookusesse üks teema, mida kutsutakse kommenteerima valdkonna ekspert.

Loe ka:
Alustame “Point” podcasti lisasaatega “Point+”