Kliendisuhete TRI*M
relationshipTRI*M
Kliendisuhte dekodeerimine
Kliendid on iga ettevõtte oluline vara. Kliendikogemused võivad luua tugevaid kasumlikku kasvu toetavaid suhteid klientidega.
RelationshipTRI*M ehk kliendisuhete TRI*M on meie ainulaadne lähenemine, mis aitab mõista, millised hetked on teie klientidele kõige olulisemad. Meie lahendus tuvastab klientide ootused ja kas pakutav vastab nende ootustele. Kliendisuhete TRI*M eristab olulist ebaolulisest, nii saate strateegilisel suunavalikul kui ka igapäevastes tegemistes keskenduda just olulisele.
RelationshipTRI*M annab vastused küsimustele:
- Kui tugevad on mu kliendisuhted?
- Millised hetked ja puutepunktid on kõige olulisemad kliendisuhete loomisel?
- Kui väga (ja miks) on mu kliendid huvitatud konkurentidest?
- Kuidas mu klientide kogemused mõjutavad nende tulevikukäitumist?