Vaata tänavusi silmapaistvaid jõulureklaame
18.12.2024
18.12.2024
Alustuseks meenutatakse maiustuste tootja Cadbury paari aasta tagust jõulureklaami Secret Santa (sala-Jõuluvana), mis jõudis brittide südamesse ja tugevdas Cadbury brändi.
Selle aasta reklaamid on taaskord tõestus sellest, kui loovalt Suurbritannias jõulureklaamidele lähenetakse. Toetutakse toimivatele lahendustele ja pakutakse ka meelelahutust, ent seda viisil, mis võimaldab brändil esile tulla. Seekord tõstetakse esile näiteks jaekaubandusketi Sainsbury’se, Coca-Cola, Aldi poeketi, M&S jt reklaame. Muu hulgas tõdetakse, et muusika on endiselt väga oluline, võimaldades tekitada emotsioone. Kes ei teaks Coca-Cola reklaamist tuttavat “Holidays are coming” lugu? See on siiani nauditav ja toob jõulumeeleolu.
Viska pilk peale seekordsetele parimatele jõulureklaamidele:
Allikas: Kantar
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.