Brändi väärtus ja seire: brändijõud
Edukad lahingud brändi turuosa suurendamiseks
Brändide igapäevane lahinguväli on võitlus esikoha pärast tarbija meeltes, suurem brändijõud annab võitlusväljal eelise. Brändijõud näitab isiku ja brändi psühholoogilist seotust ning brändiga seotud soovide ja nõudluse loomise efektiivsust.
Brändijõu seire aitab mõista brändi ja tarbija vahelist suhet muutuvas ja tihedas konkurentsikeskkonnas ning teha brändi kasvu toetavaid otsuseid.
Brändijõu seire annab vastused küsimustele:
- Kui edukas on teie bränd turukonkurentsis? Kuidas paremini mõista tarbija käitumist?
- Milliselt konkurendilt on võimalik endale tarbijaid juurde võita ja seeläbi kasvada?
- Kelle eest peate end tugevamalt kaitsma ennetamaks turuosa kaotust?
- Millised turundustegevused mõjutavad kasvu kõige efektiivsemalt?
- Kuidas luua püsivaid suhteid brändi ja tarbijate vahel ja kasvatada selle abil brändi?
- Kuidas suurendada olemasolevate tarbijate ja klientide oste ning seeläbi kasvada?
- Kuidas turu päästikud ja barjäärid mõjutavad olulisi kokkupuutepunkte tarbijatega?