Osale veebiseminaril “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”
21.01.2025
21.01.2025
Elu on hetkede jada. Just nende hetkede jooksul valitakse brändid, mida kasutada, ning kasvatatakse lojaalsust. Püsiva ja pikaajalise nõudluse tagamiseks peab sinu bränd neil hetkedel mängima tähendusrikast rolli. Kuidas tuvastada oma tootekategooria jaoks olulisi hetki? Seminaril saad praktilisi näpunäiteid, kuidas nendes hetkedes efektiivselt tegutseda.
Seminar toimub kolmapäeval, 19. veebruaril Eesti aja järgi kl 10-11. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.