Tutvu meie veebruari uudiskirjaga
07.02.2025
07.02.2025
✨ meie värskest uuringust, mis kaardistab Eesti elanike meelest rohemeelse kuvandiga brändid;
✨ kuidas suhestuda z-põlvkonnaga;
✨ millised on tänavused reklaamituru trendid;
✨ mis vahe on veebi- ja telefoniküsitlusel;
✨ kutse Kantari tasuta veebiseminarile “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”, kus vaadatakse, kuidas tuua oma bränd esile hetkedel, kui tarbija teeb oma ostuotsuseid.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid märtsi uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu uudiskirjaga siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.