Osale veebiseminaril targa meediastrateegia loomisest
26.02.2025
26.02.2025
Milline meediastrateegia annab Su brändile konkurentsieelise? Kuidas tagada, et meediakulutused aitaksid kaasa brändi kasvule? Kuidas oma kampaaniaga silma paista? Nendest teemadest räägitakse 27. veebruaril lähemalt tasuta veebiseminaril “The Future of Measurement: Create Meaningful Difference to Drive Brand Growth”.
Seminari viivad läbi Duncan Southgate Kantarist, Helen Zhang LinkedInist ja Pascal Nguyen Coachist. Seminar toimub neljapäeval, 27. veebruaril Eesti aja järgi kl 19.00. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.