Osale veebiseminaril targa meediastrateegia loomisest

26.02.2025

Kantari uuringute kohaselt on tähendusrikkalt eristuvad brändid 20% suurema tõenäosusega oma turgu kasvatamas. Targalt tehtud meediaplaneerimine võib aidata suunata rohkem tarbijaid Sinu brändi kasuks otsustama.

Milline meediastrateegia annab Su brändile konkurentsieelise? Kuidas tagada, et meediakulutused aitaksid kaasa brändi kasvule? Kuidas oma kampaaniaga silma paista? Nendest teemadest räägitakse 27. veebruaril lähemalt tasuta veebiseminaril “The Future of Measurement: Create Meaningful Difference to Drive Brand Growth”.

Seminari viivad läbi Duncan Southgate Kantarist, Helen Zhang LinkedInist ja Pascal Nguyen Coachist. Seminar toimub neljapäeval, 27. veebruaril Eesti aja järgi kl 19.00. Registreeri ja saa lähemat infot siin.