Viimasel poolaastal kuulati enim Vikerraadiot, Elmarit ja Sky Plusi
21.04.2025
21.04.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 1 tund ja 56 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 21 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 45 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 6 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 21 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 6 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 111 000 | 10,3 |
2 | Raadio Elmar | 77 000 | 7,2 |
3 | Sky Plus | 53 000 | 4,9 |
4 | Star FM | 52 000 | 4,8 |
5 | Retro FM | 44 000 | 4,1 |
6 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,5 |
7 | MyHits | 35 000 | 3,2 |
8 | Raadio 4 | 34 000 | 3,2 |
9 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
10 | Raadio 2 | 25 000 | 2,3 |
11 | Sky Raadio | 23 000 | 2,1 |
12 | Relax FM | 16 000 | 1,5 |
13 | Super Radio | 15 000 | 1,4 |
14 | Power Hit Radio | 12 000 | 1,1 |
15 | Klassikaraadio | 9 000 | 0,8 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2024–31.03.2025
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.