Ärikonsultatsioonid

Kantar Emor viib kokku ärikonsultatsioonid, uuringud ja andmeteaduse. Me ei ole pelgalt uuringute pakkuja, vaid strateegiline partner, kes aitab ettevõtetel leida vastused olulistele kasvuküsimustele – tuvastada potentsiaalsed kasvukohad ja ületada barjäärid, mis takistavad arengut.

Oleme rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte, kes aitab suurtel ja väikestel klientidel lahendada keerulisi probleeme. Leiame vastused teie äriküsimustele, kasutades erinevaid Kantari uuringulahendusi, toetudes Kantar Grupi oskusteabele, varasematele uuringutele ja meie endi kohalike ekspertide pikaajalisele kogemusele. Vastavalt vajadusele analüüsime järelduste tegemiseks ja soovituste andmiseks kas kliendi enda andmestikku, kolmandate osapoolte andmeid, kogume ise analüüsi aluseks olevad andmed või kombineerime nimetatud variante.

Meie eesmärk on anda ekspertnõu, mis vastab meie klientide ärivajadustele ja aitab neil kasvu puudutavatele võtmeküsimustele lahendusi leida. Läheneme probleemidele vastates kolmele küsimusele: Mis? Mis siis? Mis edasi?

Miks just Kantar Emor oma äripartneriks valida? Emor on 30 aasta jooksul teostanud tuhandeid uuringuid nii Eestis kui ka välisriikides, kogudes ja analüüsides vajalikku infot erinevates valdkondades tegutsevatele ettevõtetele, alustades finantssektorist, telekomist ja kaubandusest ning lõpetades meedia, majutuse ja transpordi valdkondadega (ja kõigega, mis jääb sinna vahepeale!) ning avaliku sektoriga. Meie pikaajalise kogemusega eksperdid tunnevad teie ettevõtte kliente ja teavad, kuidas neid mõjutada, mõistavad teie ärivaldkonna spetsiifikat ning teavad samas sektoris tegutsevate ettevõtete tüüpilisi kasvuprobleeme.

Rahvusvaheliselt valideeritud uuringulahendid, pikaajaline kogemus ja hea turutunnetus ning professionaalsed konsultandid kindlustavadki meile kõik vajalikud eeldused objektiivse ja kvaliteetse ärinõustamisteenuse pakkumiseks.

Keskmine täiskasvanu teeb keskmiselt 35 000 otsust päevas. Teeme Teie jaoks elu lihtsamaks ja aitame ettevõtte tegutsemist puudutavaid olulisi otsuseid vastu võtta!

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.