Meeldivaim bränd naiste seas on Kalev
08.03.2013
08.03.2013
Naistepäeva puhul avaldame, millised on meeldivaimad brändid Eesti naiste seas 2013. aastal.
Brändide edetabeli tipus püsivat Kalevit nimetas meeldivaimaks kaubamärgiks iga neljas naisterahvas Eestis. Teisele kohale jõudnud Maximat peab meeldivaimaks brändiks ligi viiendik ning tihedalt järgneb piimatootja Tere. Esikümne põhjal on näha, et naised hindavad kõrgelt nii toidu- kui ka toidukaupluste brände. Veel mahuvad naiste meeldivaimate brändide edetabelisse tehnoloogia, meedia ja panganduse valdkonna kaubamärgid. Kui vaadata naiste eelistusi võrdluses meestega, on meeste hinnangud madalamad sellistele brändidele nagu Rakvere Lihakombinaat, Tallegg ja Selver.
Koht | Bränd |
1. | Kalev |
2. | Maxima |
3. | Tere |
4. | Selver |
5. | Skype |
6. | ETV |
7. | Rakvere Lihakombinaat |
8. | Swedbank |
9. | |
10. | Tallegg |
Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, palusime vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi – valik tuli teha 150 nimetuse ja logo seast (valik toimus mitmeetapiliselt). Brändide nimekirja aluseks on TNS Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.
Uuringus osales 2013. aasta jaanuaris 1007 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.
A.Le Coq | ABC King | Activia | Adidas | Apollo | Apple | Ariel | Armani | Audi | Aura | Bacardi | Balbiino | Bauhof | BMW | BodyShop | Cherry.ee | Coca-Cola | Danske | Bank | Delfi | Dell | Diesel | Diil | Dior | Dolce & Gabbana | Dove | Eesti Ekspress | Eesti Energia | Eesti Loto | Eesti Pagar | Eesti Post | Eesti Päevaleht | Elion | Elisa | EMT | Ergo | Estonian Air | Estravel | ETV | Euronics | Facebook | Farmi | Fazer | Felix | Gillette | Google | Gucci | Guess | H&M | Hellus | Hesburger | Honda | HP | Hugo Boss | I.L.U | If | JYSK | Kalev | Kanal 2 | Kaubamaja | Kristiine Keskus | KUMU | Laima | Leibur | Lexus | LHV | Limonaad (Limpa) | Lipton | Louis Vuitton | Maaleht | Maks ja Moorits | Marks & Spencer | Maxima | McDonald`s | Mercedes-Benz | Microsoft | Monton | Mosaic | MSN | Neste | NETI | Nike | Nivea | Nokia | Nordea Pank | NS King | Paulig | PBK | Philips | Post24 | Postimees | Premia | Prisma Peremarket | Põltsamaa | PÖFF | Raadio 2 | Raadio Elmar | Raadio Kuku | Rademar | Rahva Raamat | Rakvere | Rannarootsi | Rimi | Rocca al Mare keskus | Rock | Saaremaa lihatööstus | Saaremaa piimatööstus | Saku Õlletehas | Samsung | SEB | Selver | Seppälä | Simpel | Sky Plus | Skype | Smart | SmartPost | Solaris | Sony | Sony Ericsson | Sportland | Star FM | Starman | Statoil | Stockmann | Swedbank | Säästumarket | Zara | Tallegg | Tallink | Tallinna Tehnikaülikool | Tallinna Ülikool | Tartu Ülikool | Teeme ära | Tele 2 | Tere | Tommy Hilfiger | Toyota | TV 3 | Valio / Valio Alma | Valio Gefilus | Versace | Vikerraadio | Viru Keskus | Viru Valge | Volkswagen | Wõro | Õhtuleht | Äripäev | Ülemiste Keskus | YouTube
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.