Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta kevadel
24.08.2017
24.08.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 24 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas 3 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 24 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 24 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 285 | 28,0 |
2 | Sky Plus | 222 | 21,8 |
3 | Star FM | 212 | 20,8 |
4 | Raadio Elmar | 197 | 19,3 |
5 | Retro FM | 169 | 16,6 |
6 | Raadio Kuku | 137 | 13,5 |
7 | Raadio 2 | 130 | 12,8 |
8 | Hit FM | 88 | 8,7 |
9 | MyHits | 84 | 8,3 |
10 | Power Hit Radio | 67 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.03.2017–30.05.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 145 | 14,2 |
2 | Russkoje Radio | 131 | 12,9 |
3 | Narodnoje Radio | 119 | 11,6 |
4 | Sky Raadio | 104 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 66 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.03.2017–30.05.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.