Emor alustas koos Kantar Consultinguga ärinõustamist
31.01.2018
31.01.2018
Kantar Emor alustas koos Kantar Consultinguga ärinõustamise teenuse pakkumist brändistrateegia, kliendikogemuse, konkurentsiolukorra, brändikonkurentsi ja andmebaaside rikastamise valdkonnas. Ettevõtted vajavad ärivajadustele vastavat ekspertnõu, mis aitab neil kasvu puudutavatele võtmeküsimustele lahendusi leida.
„Kantar Emor viib kokku ärinõustamise, uuringud ja andmeteaduse – me aitame nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel anda vastused olulistele kasvuküsimustele ning leida üles, kus peituvad kasvuvõimalused ja kuidas ületada kasvutõkked,“ ütles Kantar Emori juhataja Karin Niinas. „Emor on mitmetahuline. Vastavalt vajadusele analüüsime soovituste andmiseks kas kliendi enda andmestikku, kolmandate osapoolte andmeid, kogume ise analüüsitavat teavet või kombineerime nimetatud variante.”
„Esimene ühine ettevõtmine kolleegidega Kantar Consultingust oli ettevõtete tegev- ning turundusjuhtidele suunatud juhtimisalgatus „Purpose 2020“,” rääkis Kantar Consultingu Eesti koostööpartner Emori ärisuunajuht Kai-Riin Veromann. „Oleme ärinõustamisega alustamist pikalt planeerinud ning täna võin kinnitada, et meie meeskond on uuteks väljakutseteks valmis. Teeme tihedat piiriülest koostööd äsjaloodud Kantar Consultinguga.“
Kai-Riin Veromann selgitas, et 24. jaanuaril Emoris toimunud „Purpose 2020 – Inspiring Purpose-led growth“ tutvustusüritusel räägiti brändi missioonist (e Brand Purpose), selle loomisest ja väljakutsetest ning mõjust äritulemustele. „Ühtlasi oli see esimene avalik esinemine Kantar Consultingu jaoks,” märkis Kai-Riin Veromann. „Purpose 2020“ projekti raames tehtud uuringu tulemustest tegi ülevaate Kantar Consultingu asedirektor ja „Purpose 2020“ üleilmne juht Mariana Peneva. Oma kogemustest piiriüleste brändide ülesehitamisel rääkisid Talllink Groupi brändijuht Tiia Nõmm ning SEB Panga Balti turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl Multer.“
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.