Rohekuvand 2024

Kõige rohelisema mõtteviisiga brändide edetabel 2024 on

trendiuuring, mille tulemusel selgub:
– kui oluline on Eesti elanike jaoks keskkonnasõbralikkus,
– millised brändid esindavad eestimaalaste arvates kõige paremini rohelist mõtteviisi,
– muutused võrreldes varasemate uuringutega (2022, 2023).

Uuringuekspert Katrin Männaste tutvustab uuringut videos:
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka
Uudis 2024. aasta uuringu tulemustest

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.