Osale 1.02 toimuval Kantari jätkusuutlikkuse seminaril!
13.01.2023
13.01.2023
2023. aastal ei saa ükski ettevõte lubada endale seda, et jätab jätkusuutlikkuse põhimõtted oma tegevustesse rakendamata. Kantari andmed turgudelt üle maailma aitavad Sul teha targemaid ja julgemaid otsuseid ning mõista paremini ka klientide ootusi. Räägime nii kliimamuutustest, võrdsetest võimalustest, jäätmete vähendamisest kui ka kaasatusest.
Muu hulgas saad teada
Esinevad erinevad Kantari eksperdid ning Jennifer Ragland Coca-Colast. Loe esinejate ja teemade kohta lisainfot ning registreeri end siin (klikates “Register with Email” ei pea Zoomi kontot looma). Kolmetunnine veebiseminar toimub Eesti aja järgi kl 10-13 ja 18-21 (sisu on sama), seega saad valida enda jaoks sobivama aja.
Lisaks tea, et oleme veebruaris Eesti elanike seas läbi viimas uuringut, mis mõõdab hoiakuid keskkonnahoidu puudutavalt ning kust selgub, millised ettevõtted on inimeste hinnangul kõige rohelisema mõtteviisiga. Lisainfot leiad siit ning kui soovid ettevõtte esindajana uuringusse lähemat sissevaadet, siis võta ühendust meie uuringueksperdi Katrin Männastega (katrin.mannaste@kantar.com).
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.