Kantari veebiseminar räägib emotsioonide jõust digireklaamides
27.02.2023
27.02.2023
Investeeringud reklaamidesse digikanalites on jätkuvalt kasvamas: olgu need videod, sotsiaalmeedia sisu, sisuloojate tehtav või veebimängud. Sestap on oluline, et teeme ka digikanalites reklaame n-ö õigesti. Emotsioonidel on oluline mõju TV-reklaamide puhul, aga kas samad võtted töötavad ka digireklaamides?
Veebiseminaril räägivad Kantari ja Affectiva eksperdid, milliseid avastusi nad on andmete põhjal teinud, ja näitavad ka parimaid praktikaid.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kahel kellaajal: Eesti aja järgi kl 11 (registreeri siin) ja kl 18 (registreeri siin).
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.