Osale veebiseminaril „Kuidas maailm sööb ja joob“
04.04.2023
04.04.2023
Vastus neile küsimustele sõltub kontekstist – kus me oleme, kellega, mis osa päevast parasjagu on, kas on aja- või hinnasurvet. Teisisõnu sõltuvad meie eelistused asjaoludest.
Kantari tarbijapaneeli Worldpanel eksperdid viisid läbi erinevaid riike hõlmava analüüsi ja toovad välja n-ö nõudluse hetked. Need on need hetked tarbija päevast, mis mõjutavad tarbimisotsuseid. Leiud mõjutavad kõike alates hinnakujundusest ja sortimendist kuni uute toodete arendamise ja müügini.
Veebiseminarile on oodatud nii erinevate brändide esindajad, jaemüüjad kui ka teised huvilised, kes tahavad praktilisi nõuandeid kuulda.
Seminar toimub kolmapäeval, 12. aprillil Eesti aja järgi kl 12-12.30 (registreeri siin).
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.