Osale veebiseminaril auditooriumi mõõtmisest ristmeedia vaates
05.04.2023
05.04.2023
Sisuloojate, meediaettevõtete, platvormide ja reklaamiinimeste jaoks on oluline mõõta auditooriumi erinevate meediakanalite lõikes. Nii saab teada, kui paljudeni sisu päriselt jõuab. Kantar Media on teinud erinevatel turgudel tööd, et laiendada auditooriumi mõõtmise ulatust ja astuda vastu väljakutsele mõõta nii lineaarset televisiooni (kus vaataja näeb varem paika pandud programmi kindlalt kanalilt ja kindlaks määratud ajal) kui ka veebis jälgitavat terviklikult ja järjepideval viisil.
Live kestab 40 minutit ja seda juhib John McCarthy. Registreeri end siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.