TNS Emor: tallinlased armastavad jätkuvalt suuremaid kaubanduskeskuseid
22.10.2014
22.10.2014
TNS Emori igasügisene Tallinna kaubanduskeskuste uuring näitab, et jätkuvalt on juhtkohal Rocca al Mare keskus, mis on oma positsiooni kindlustanud. Emori uuringuekspert Kersten Jõgi sõnul on Rocca al Mare keskus tuntuim ja suurima ostjaskonnaga ostukoht, mida Tallinna ja Harjumaa elanikud peavad ka parimaks tööstuskaupade ostukohaks. Ostjatele on Rocca al Mare keskus eelkõige meeldiv ja avar ning laia kaubavalikuga ostukeskkond, kus on kogu perega hea ostelda ning aega veeta.
Tuntuselt ja ostjaskonna suuruselt järgnevad liidrile Kristiine keskus ja Ülemiste keskus. Kersten Jõgi selgitab, et laiaulatuslikud ehitustööd on Ülemiste keskuse positsiooni küll nõrgestanud, kuid stabiilselt kõrge spontaanne tuntus ning eestlaste armastus suurte keskuste vastu annab kindluse, et homme avataval uuenenud keskusel on potentsiaali liidriks tõusta.
Kaubanduskeskus |
Ostnud toidu- või tööstuskaupu 2 kuu jooksul | |
2014 | 2013 | |
Rocca al Mare keskus | 31% | 28% |
Kristiine keskus | 29% | 27% |
Ülemiste keskus | 21% | 27% |
Viru keskus koos Tallinna Kaubamajaga | 18% | 17% |
Lasnamäe Centrum | 17% | 16% |
Emori uuringus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat, valim oli esinduslik kogu Tallinna ja Harjumaa vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus augustis ja septembris 2014. a telefoniintervjuudena.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.