Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste turg on pidevas laienemises ja muutuses. Pakume Sulle võimalust mõista kliente ja oma teenuste kvaliteeti kõrvalseisja vaatest.​

Uuringuaruandes katame järgmisi teemasid:
– kuidas Eesti elanikud postipakke saavad ja saadavad,
– milliseid pakiautomaatide ja kullerite teenusepakkujaid inimesed spontaanselt ja aidatult tunnevad,
– mis on peamised saamise ja saatmise viisid ning miks on selline eelistus,
– mis on olulisemad kriteeriumid teenusepakkuja valikul,
– milliseid teenusepakkujaid kasutatakse ning keda eelistatakse.​

Lisaks on juures Conversion Model analüüs, mis näitab teenusepakkujate turu- ja brändijõudu ning võimalusi tulevikus klientuuri võita või kaotada.

Pakiveoteenuste turutrende kaardistav veebiuuring toimus mais 2023 ja selles osales 1064 Eesti elanikku vanuses 18–74 eluaastat. Trendiuuring toimub igal kevadel alates 2019. aastast.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:

Omniva | Smartpost Itella | DPD (Pickup) | DHL Express | Venipak | UPS | Cleveron/Collect.net

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

 

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.