Kinnisvarabüroobrändide tuntus ja maine

Kinnisvarabüroobrändide tuntuse ja -maineuuringus näeme, millist brändi usaldavad inimesed kõige enam, kui juttu tuleb kinnisvarast. Samuti saame teada, milliseid tehinguid kinnisvaraga inimesed lähiajal plaanivad.

Tänapäeva konkurentsitihedal turul on tugev bränd kasvu tagamiseks võtmetähtsusega. Pakume Sulle tuge asjakohaste turunudus – ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel eesmärgiga tugevdada Sinu ettevõtte mainekuvandit ning suhtlust klientidega.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:

piirkondlikud eelistused seoses kinnisvaraga,
– millised on elanike majanduslikud võimalused (sh planeeritud eelarve kinnisvara üürimiseks või ostmiseks),
– kui suur osa elanikkonnast plaanib lähitulevikus sooritada tehinguid seoses kinnisvaraga (üür, ost),
kinnisvarabüroode tuntus inimeste seas, sealhulgas spontaanne ja aidatud tuntus,
– inimeste üldised kokkupuuted kinnisvarabüroode ja maakleritega,
– inimeste üldine suhtumine kinnisvarabüroodesse,
– kinnisvarabüroode kuvand,
– milline on konkurents sõltuvalt sihtrühmast ja piirkondadest.

Viisime uuringu läbi veebis perioodil 14. – 21. märts 2024. Kokku osales uuringus 1206 Eesti elanikku vanuses 15-84 aastat. Tegime seda uuringut teist korda.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Inimeste kavatsus kinnisvaratehinguid teha on langustrendis

Anastassia Lesment

Anastassia Lesment

Uuringuspetsialist

+372 626 8546

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.