E-kaubanduse kuutrendid

Kui aktiivsed on Eesti inimesed e-poodidest ostude tegemisel üldiselt ning millised on ostukanali (e-pood vs füüsiline pood) eelistused 14 konkreetse tootegrupi ostmisel? E-kaubanduse kuutrendide uuring annab just neile küsimustele vastused.

Uuringus katame järgmisi kaubagruppe:
– aiakaubad,
– elektroonika,
– jalatsid,
– kodutehnika,
– kosmeetika,
– mängud/mänguasjad,
– parfümeeria,
– raamatud,
– ravimid,
– remondikaubad,
– riided,
– sisustuskaubad ja mööbel,
– spordikaubad
– mööbel.

E-kaubanduse seires küsitakse inimestelt, kui paljud olid vastavat tootegruppi sel kuul ostnud ja kas nad tegid selle ostu e-poes või poes kohapeal. E-kaubanduse uuringut oleme läbi viinud alates 2020. aastast. Viimased andmed pärinevad augustist 2023. Uuringu oleme läbi viinud veebis, valimiks on olnud vähemalt 1000 elanikku vanuses 15-74 aastat.

Loe ka:
E-poodidest ostetakse kõige enam elektroonikat ja kosmeetikat

Raul Allas

Raul Allas

Uuringuspetsialist

+372 626 8533

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.