Katrin Männaste: rasked ja kerged valikud toidupoes
12.10.2023
12.10.2023
Meie uuringuekspert Katrin Männaste kirjutab tänases Maalehes lähemalt, millest räägib see trend, et kodumaise toidu eelistamine on langemas ning mis mõjutab meie ostukäitumist. Loe edasi Maalehest.
Loe ka:
– Kodumaise toidu tarbimine on kukkunud viimase kümne aasta kõige madalamale tasemele
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.