Kinnisvaraarendajate tuntus ja seire

Mis on kodu osta plaanivate inimeste vajadused ja soovid, millised on uusarenduste koduomanike senine kasutuskogemus ning kuivõrd tuntud ja hinnatud on kinnisvaraarendajate brändid, oleme uurinud juba 2017. aastast. See uuring aitab arendajatel paremini mõista klientide vajadusi ja eelistusi Tallinna ning selle lähiümbruse kinnisvaraturul.

Uuringul on kaks sihtrühma: Tallinna või selle lähiümbruse uusarendustesse kodu osta kavatsevad 25-65-aastased Eesti elanikud ning samas piirkonnas hiljutise koduostu kogemusega inimesed.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– uue kodu ostjate soovid ning kriteeriumid, mille alusel ostuotsus tehakse,
– piirkonna eelistused,
– korteri ostu motiivid ja ootused kinnisvara hindade osas,
– kliendikogemus nende puhul, kes hiljuti ostsid kodu uusarenduses,
– arendajate tuntus ja maine.

Septembris ja oktoobris 2024 veebi teel läbi viidud uuringus osales 440 inimest.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Uue kodu valikul muutuvad järjest olulisemaks mugav ühistranspordiühendus ja vähene müratase
Uue kodu ostmisel jälgitakse eelkõige hinda, kommunaalkulusid ja planeeringut

Anastassia Lesment

Anastassia Lesment

Uuringuspetsialist

+372 626 8546

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.