Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
15.03.2024
15.03.2024
Lõimumismonitooringu ühe osana valmis meil eraldi kvalitatiivuuring „Eesti elanike meediakasutus ja usaldus meedia vastu“, mille raames viisime läbi 10 fookusgruppi, kus osales kokku 60 inimest (neist veidi enam kui pooled venekeelsed). See on ühe kvalitatiivuuringu kohta küllaltki suur valim ja meil oli väga põnev sisse vaadata inimeste meediatarbimisharjumustesse. Kristiina kirjutas selle põhjal ka ülevaateartikli.
Loe pikemalt ERRi arvamusportaalist.
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.