Liitu meie igakuise uudiskirjaga
02.04.2024
02.04.2024
– lugeda üleilmsest Kantari uuringust selle kohta, kuidas inimesed eelistavad toodete ja teenuste eest maksta;
– sissevaate Eesti turunduse võtmenäitajate hetkeseisu;
– teada, mida järeldada Aleksei, Tatjana, Andrei ja teiste lõimumisest nende meediakasutuse põhjal;
– ülevaate meie viimaste uuringute tulemustest.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid järgmise kuu uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.