Osale veebiseminaril, kus selguvad parimad reklaamid üle maailma
04.04.2024
04.04.2024
Kantari Creative Effectiveness Awards sai alguse viis aastat tagasi. Uue kategooriana tuuakse seekord välja parimad reklaamid, mida on hinnatud tehisintellekti lahenduse abil. Üle vaadatakse kõik 2024. aasta võidureklaamid ning räägitakse, mis neid reklaame ühendab.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler, Polly Wyn Jones, Ecem Erdem ja Vera Sidlova Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 25. aprillil Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
– Eesti ettevõtete turunduseelarvetest pea poole moodustab meediareklaam
– Huumori aeglane tagasitulek reklaamides
– Mis teeb reklaami suurepäraseks?
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.