Osale veebiseminaril, mis käsitleb eristuvate brändide loomist
30.04.2024
30.04.2024
Brändid kasvavad, eristudes teistest brändidest aina rohkemate inimeste jaoks. Kantari Blueprint aitab mõista, kuidas ehitada tugevaid ja edukaid brände. See põhineb üleilmselt 5,4 miljardil hoiakuid käsitleval ning 1,1 miljardil käitumist käsitleval andmeühikul.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler ja Mark Visser Kantarist. Lisaks on veebiseminari osaks lühiksed intervjuud klientidega ning küsimuste-vastuste osa. Seminar toimub teisipäeval, 14. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.30 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Mainekamate ettevõtete juhid: brändi muutmine nõuab julgust ja teadlikku pingutust
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.