Osale veebiseminaril kaasava turunduse teemal
26.06.2024
26.06.2024
See indeks hindab, kas brändid vastavad tihti tähelepanuta jäetud ja alahinnatud tarbijate vajadustele. Veebiseminaril tuuakse esile brände, kes on kaasavas turunduses silma paistnud. Saate heita pilgu ka värske uuringu tulemustele, kus oli kaasatud 648 brändi 18 riigis ja 28 erinevas kategoorias.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Valeria Piaggio ja Jamila Asger Udaipurwala Kantarist.
Seminar toimub teisipäeval, 16. juulil Eesti aja järgi kl 16.00-17.00 (registreeri siin).
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.