Georgi Viies: olen ühte asja nii kaua teinud, et see ongi südameasi

22.08.2024

„Mulle tundubki, et ma olen eluaegne turundaja. Olen ühte asja nii kaua teinud, et see ongi südameasi,“ leiab Kantar Emori turundusteemalise taskuhäälingu ”Point” külaline, Tele2 turundusjuht Georgi Viies.

Viiese sõnul puudutab turundus kogu organisatsiooni. „See aitab tuua tulemust, hoiab inimesed ettevõttes õnnelikena. Neile meeldib see bränd, kus nad töötavad; need väärtused, mida kommunikeerime; see, kuidas kliente juurde meelitame jne,“ lisas ta.

Vastates saatejuhi küsimusele, kas külaline peab end pigem riskialtiks või konservatiivseks turundajaks, märkis Georgi Viies: „Ma arvan, et olen oma karjääri ja elu jooksul muutunud. Alguses olin võib-olla rohkem selline tuline ja ärategija. Solarises (varasemas töökohas) oli nõudlus selle järgi. Seal pidi olema hands on, asjad ära tegema, mitte teoretiseerima. Nüüd Tele2 juurde jõudes olen tähelepanelik, üritan järge hoida ja mitte kohe ideega plahvatada.“

Viies märkis, et ta tunneb suurt vastutust ja austust Tele2 brändi vastu ning leiab, et bränd eristub turul hästi ja paistab silma ka tööandja brändinguga (põhjusega mässajad). „Ma tahaksin hoida asju, mitte kohe lammutada. Kui keegi ütleks, et mine Selverit tegema, siis seal on samamoodi, et see ajalugu, brand value (brändi väärtus) on nii tugev. Sa pead olema mingis mõttes konservatiivne ja mitte kohe minema muutma. Need ajad on läbi, kus võeti turundusjuht ja esimene asi oli uus logo,“ tõdes Viies.

Turundajana on Viiese hinnangul kõige olulisem säilitada uudishimu ja avatust. „Maailm muutub kiiresti ja sa ei saa jääda sinna kohta, et mulle meeldisid lehereklaamid ja tahan neid elu lõpuni teha,“ tõi ta näite. Muu hulgas on ta huviga uurinud, kuidas toimib turundus TikTokis ja kuidas see kliendini jõuab „Need uued asjad peaksid sind drive’ima (kannustama), et sul on see uudishimu. Olen nagu käsn: üritan imeda endasse uusi asju ja laagerduma panna. Et need oleksid õigel hetkel olemas.“

Mis Viiesele veel turunduse puhul meeldib, kuidas ta oma karjäärile tagasi vaatab ning mil moel aitab meid turunduses tehnoloogia ja mis on samas tehnoloogia kasutamise kitsaskohad, kuula-vaata edasi juba taskuhäälingust (Spotify/ Apple Podcasts).

Eelmisel nädalal alustasime Kantar Emori uus taskuhäälinguga ”Point”. Turundushuvilistele suunatud taskuhäälingu saatejuht on turunduslektor ja Kantar Emori konsultant Alar Pink. Iga osa keskendub ühele turunduseksperdile, kellel on pikaajalisem turundusvaldkonnas töötamise kogemus ning kes on vastustanud või vastutavad praegu organisatsiooni turundustegevuste eest.

Loe ka:
Karl Multer: õnn on see, kui satud sinna, kus käitumine su ümber on ka sulle omane