Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2024: Moving at the speed of culture”
26.08.2024
26.08.2024
Rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril tutvustatakse värskeid leide 2024. aasta uuringust, mis viidi läbi 18 000 tarbija ja 1000 turundaja seas üle maailma. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme ja -formaate,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud.
Seminar toimub neljapäeval, 5. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin). Isegi, kui kumbki aeg ei peaks sobima, tasub registreerida, sest siis saate ligipääsu veebiseminari salvestusele.
Allikas: Kantar
Loe ka:
– 3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.