Seame tööandjad maine järgi pingeritta
28.02.2023
28.02.2023
Muu hulgas näitab uuring, kuidas on kõrge inflatsioon ja majanduslik ebakindlus muutnud ootusi tööandjatele – kas otsitakse rohkem turvatunnet või ollakse juba väiksema palgalisa eest valmis liikuma? Samuti saame selgust, millega tõmmata noori talente ligi. Uuring viiakse paralleelselt läbi ka Lätis ja Leedus, nii et soovi korral on võimalik saada võrdlus üle Baltikumi.
Rääkides, miks me uurime tööandjate mainet, ütleb meie töötajakogemuse juhtekspert Mari-Liis Eensalu (pikemat intervjuud võid lugeda siit), et heade tulemuste eelduseks on hea meeskond ja head inimesed tahavad tulla hea tööandja mainega ettevõtetesse. “Tööandja maine ei ole ilmtingimata sama, mis ettevõtte maine klientide või muude sidusrühmade silmis. Tuues lihtsa näite: kliendina ei tee kõrged energiahinnad kellelegi rõõmu, aga energeetikasektori tööandja mainele mõjuvad need ilmselt hästi. Tööandja maine kujundamisega tuleb kahtlemata eraldi tegeleda,” räägib Eensalu.
Uuring viiakse läbi veebiküsitlusena ning osalevad 1000 palgatöötajat ja 500 tudengit. Uuringus kaardistatakse hinnangud 50 suurema tööandjale, sh saab vastaja lisada omapoolse eelistuse. Ettevõtted on oma osalemissoovist teretulnud märku andma hiljemalt 3. märtsil.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.