Aivar Voog: selgeim erakondlik eelistus on enim lõimunutel
09.03.2024
09.03.2024
Mõned mõtted:
Loe täismahus Postimehest.
Loe ka:
– Värske lõimumismonitooring näitab positiivset arengut lõimumises
– Jaanika Hämmal: uussisserändaja on oma eluga rohkem rahul kui püsielanik
– Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
– Kas lõimumine on muutunud rutiinseks teemaks?
– Kaisa Esko: hoiakud Ukraina sõja ja Eesti riigi osas sõltuvad lõimitusest, mitte rahvusest
– Mati Heidmets: lõimumise tähendus on muutunud
– Kuidas Antsul, Anastassial ja Anthonyl oleks võrdselt hea Eestis elada?
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.