Inimesed usaldavad rohkem brände kui valitsust
02.04.2018
02.04.2018
Tänavusel turunduskonverentsil Password esinenud Kai-Riin Veromann rääkis sellest, kuidas brändid maailma parandavad. Kokkuvõte tema õpetlikust ettekandest, mis andis ülevaate, kuidas oma brändi eesmärki seada ja sellega ühiskonnale kasu tuua.
Ettevõtted on võimsamad kui kunagi varem: Walmart on suurem kui Austraalia.
Aga asi pole ettevõtete suuruses, vaid võimus.
Uuring näitab, et inimesed usaldavad valitsusasutusi vähem kui ettevõtteid.
Ja järjest enam oodatakse, et ettevõtted kasutavad oma võimu vastutustundlikult.
Numbritesse panduna ootab lausa 80%, et ettevõtted panustaks majanduse ja sotsiaalsfääri parandamisse seal, kus nad tegutsevad.
90% millenniumipõlvkonnast soovib kasutada oma oskusi, et teha head. 73% eestlastest eelistab brände, mis seisavad hea millegi eest.
Hoiatus! Brändide sotsiaalne vastutustundlik käitumine peab olema loogiline ja sobituma nende ärimudeliga.
Mis on su eesmärk? Miks sa eksisteerid? Et luua inimestele ja maailmale positiivset mõju?
Peamine väljakutse on see, et mida ja kuidas teha? Paljud vabandavad:
“Me ei tegutse ettevõttena sellises valdkonnas, mis saaks positiivset mõju avaldada”. Tegelikult pole takistuseks.
Loe edasi Best Marketingi veebiportaalist.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.