Kantar kutsub osalema jätkusuutlikkuse seminaride sarjas
15.01.2024
15.01.2024
Kas teeme turunduses jätkusuutlikkuse eesmärkide saavutamiseks piisavalt? Üle 90% turundusinimestest usub, et turundusvaldkonnaski tuleb olla ambitsioonikam ja võtta ette suuremaid samme jätkusuutlikkusega seotud muutuste teekonnal. Esinejad on Kantarist, samuti on kaasatud erinevate brändide esindajad (Pepsico, ING, Reckitt ja Zespri).
Rahvusvahelise Kantari seminar aitab sellel teekonnal. Toome näiteks mõned teemad:
(Enne)lõunastel aegadel (Eesti aja järgi kl 11 või 12) toimuvatele seminaridele saad registreerida siin. Pärastlõunastele seminaridele (Eesti aja järgi kl 18 või 19) saad registreerida siin.
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
– Tutvu värske jätkusuutliku turunduse raporti tulemustega
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.