Kaupmehest võib saada ka reklaamiärimees
09.02.2018
09.02.2018
Värsked uuringud kinnitavad, et online-kaubamajad on saamas üksiti ka reklaamimüüjaiks, nii teenis Amazon mullu reklaamituluna kolm miljardit dollarit.
Tänavu kasvab Amazoni reklaamikäive prognooside kohaselt lausa 60 protsenti, seega tasub ka Eesti kaupmeestel hoida pilk peal võimalustel kasutada oma veebikülgi reklaamikanalina.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.