Kaupmehest võib saada ka reklaamiärimees
09.02.2018
09.02.2018
Värsked uuringud kinnitavad, et online-kaubamajad on saamas üksiti ka reklaamimüüjaiks, nii teenis Amazon mullu reklaamituluna kolm miljardit dollarit.
Tänavu kasvab Amazoni reklaamikäive prognooside kohaselt lausa 60 protsenti, seega tasub ka Eesti kaupmeestel hoida pilk peal võimalustel kasutada oma veebikülgi reklaamikanalina.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.