Kaupmehest võib saada ka reklaamiärimees
09.02.2018
09.02.2018
Värsked uuringud kinnitavad, et online-kaubamajad on saamas üksiti ka reklaamimüüjaiks, nii teenis Amazon mullu reklaamituluna kolm miljardit dollarit.
Tänavu kasvab Amazoni reklaamikäive prognooside kohaselt lausa 60 protsenti, seega tasub ka Eesti kaupmeestel hoida pilk peal võimalustel kasutada oma veebikülgi reklaamikanalina.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.