Koroonapandeemia viis õppetundi
13.12.2023
13.12.2023
“Üks suuremaid muutusi, mis koroonapandeemia tõi, on arusaam, et ka kõige ebatõenäolisemad stsenaariumid võivad tõeks saada,” kirjutavad nad. “Kriisivabal ajal on lihtne uppuda oma igapäevastesse tegemistesse ja kriisiks valmistuda vaid siis, kui selleks mahti jääb. Intervjueeritute sõnul on oluline tegeleda kriisideks ettevalmistumisega järjepidevalt: määrata asutuses kriisiplaneerimise eest vastutav inimene, teha kriisiplaanid, vajadusel hoolitseda varude eest ning harjutada regulaarselt tegutsemist kriisiolukorras. Kriisiks valmistumisel on ka igal inimesel endal vastutus – see tähendab, et kui riik kutsub üles täiendama oma koduseid varusid, siis tasub ka igaühel meist see väike samm teha ja olla paremini valmis.”
Loe lähemalt Saarte Häälest.
Loe lisaks:
– Uuring: Eesti ei olnud koroonakriisiks valmis
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.