Koroonapandeemia viis õppetundi
13.12.2023
13.12.2023
“Üks suuremaid muutusi, mis koroonapandeemia tõi, on arusaam, et ka kõige ebatõenäolisemad stsenaariumid võivad tõeks saada,” kirjutavad nad. “Kriisivabal ajal on lihtne uppuda oma igapäevastesse tegemistesse ja kriisiks valmistuda vaid siis, kui selleks mahti jääb. Intervjueeritute sõnul on oluline tegeleda kriisideks ettevalmistumisega järjepidevalt: määrata asutuses kriisiplaneerimise eest vastutav inimene, teha kriisiplaanid, vajadusel hoolitseda varude eest ning harjutada regulaarselt tegutsemist kriisiolukorras. Kriisiks valmistumisel on ka igal inimesel endal vastutus – see tähendab, et kui riik kutsub üles täiendama oma koduseid varusid, siis tasub ka igaühel meist see väike samm teha ja olla paremini valmis.”
Loe lähemalt Saarte Häälest.
Loe lisaks:
– Uuring: Eesti ei olnud koroonakriisiks valmis
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.