Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
15.03.2024
15.03.2024
Lõimumismonitooringu ühe osana valmis meil eraldi kvalitatiivuuring „Eesti elanike meediakasutus ja usaldus meedia vastu“, mille raames viisime läbi 10 fookusgruppi, kus osales kokku 60 inimest (neist veidi enam kui pooled venekeelsed). See on ühe kvalitatiivuuringu kohta küllaltki suur valim ja meil oli väga põnev sisse vaadata inimeste meediatarbimisharjumustesse. Kristiina kirjutas selle põhjal ka ülevaateartikli.
Loe pikemalt ERRi arvamusportaalist.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.