Kristiina Saks: mida räägib lõimumise kohta Eesti inimeste meediakasutus?
15.03.2024
15.03.2024
Lõimumismonitooringu ühe osana valmis meil eraldi kvalitatiivuuring „Eesti elanike meediakasutus ja usaldus meedia vastu“, mille raames viisime läbi 10 fookusgruppi, kus osales kokku 60 inimest (neist veidi enam kui pooled venekeelsed). See on ühe kvalitatiivuuringu kohta küllaltki suur valim ja meil oli väga põnev sisse vaadata inimeste meediatarbimisharjumustesse. Kristiina kirjutas selle põhjal ka ülevaateartikli.
Loe pikemalt ERRi arvamusportaalist.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.