Kuidas uuringu tulemusi esitleda?
03.10.2023
03.10.2023
Oled ehk olnud olukorras, kus uuringu andmed on olemas ja nüüd on vaja neid veel olulistele osapooltele esitleda? Esitlemisele tasub tähelepanu pöörata, et see oleks mõjus ja kuulajad mõistaksid räägitut, tõlgendaksid seda õigesti ja teeksid järeldusi, mida just neist andmetest on võimalik teha. Rahvusvaheline Kantar annab 4 nõuannet:
Allikas: Kantar.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.