Lenovo – võimsaim Hiina kaubamärk
16.02.2018
16.02.2018
Seoses Hiina uue aasta saabumisega küsime, millised on selle riigi üleilmselt võimsaimad kaubamärgid – esimene on jätkuvalt Lenovo.
WPP ja Kantar Millward Browni poolt äsja üllitatud raport „BrandZ Top 50 Chinese Global Brand Builders 2018“ kirjutab, et tervelt kümme esiviiekümnes olijaist on elektroonikatootjad. Esiviisikusse mahub Lenovo järel Huawei, Alibaba, Xiaomi ning Air China. Üksiti on muutunud Hiina tippbrändide kuvand – üha enam seostatakse neid maailmas kvaliteedi ja innovatsiooniga. See toob omakorda kaasa kaubamärkide väärtuse kasvu.
Kuuendast kümnenda kohani platseeruvad aga brändid, mis pole Eestis üleliia tuntud – Elex (mobiilimängud), Anker (elektroonika), Haier ja Hisense (kodutehnika tootjad) ning Cheetah Mobile (mobiilimängud ja internetiteenused). Esiviiekümnesse mahtus ka neli autotootjat.
Allikas: Kantar UK
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.