Liitu meie igakuise uudiskirjaga
02.04.2024
02.04.2024
– lugeda üleilmsest Kantari uuringust selle kohta, kuidas inimesed eelistavad toodete ja teenuste eest maksta;
– sissevaate Eesti turunduse võtmenäitajate hetkeseisu;
– teada, mida järeldada Aleksei, Tatjana, Andrei ja teiste lõimumisest nende meediakasutuse põhjal;
– ülevaate meie viimaste uuringute tulemustest.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid järgmise kuu uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.