Mängurluse näitajad on jäänud paari aasta tagusele tasemele
25.10.2023
25.10.2023
Olybet, Optibet, Unibet, Coolbet – kihlveokontorite „-bet“ liides on nii tänaval kui veebis sedavõrd levinud, et tulevikus võidakse seda loomulikuks nimekujukski pidada. Rääkimata kõikvõimalikest kiirkasiinodest nagu Jalla, Boost, Ninja, Koi – loetelu pole mõistagi ammendav –, mille reklaamid bussipaviljonis istudes või uudiseid lugedes end kodanike ajusagarate vahele kinnitavad. Kui tunnetuslikult näib Eestist olevat viimastel aastatel kujunenud õnnemängurluse paradiis, siis hasartmängusõltuvuse nõustamiskeskuse tellitud ja Kantar Emori läbi viidud uuring näitab teistsugust pilti. Suve keskel kogutud andmete põhjal näib, et üldseis pole paari aasta taguse ajaga võrreldes sugugi kehvemaks läinud,” kirjutab ajaleht.
Loe lähemalt Eesti Päevalehest.
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.