Milliseid oskusi otsitakse meediavaldkonnas?
01.10.2024
01.10.2024
Kantar Media tegevjuht Patrick Béhar kommenteeris, et praegu määrab edu või mahajäämise see, kuivõrd organisatsioon suudab värvata ja hoida talente, kes on kohanemisvõimelised, juhivad muutusi, esitavad väljakutse status quo’le ning toovad uusi perspektiive meedia ja mõõtmise tuleviku osas.
Vastasid nii klientide esindajad kui ka agentuuride ja meediakanalite esindajad. Muu hulgas saadi teada, et
– 90% vastanutest soovib värvata inimesi, kes aeg-ajalt seavad kahtluse alla selle, mida ettevõte praegu teeb. Oma tegevuste aeg-ajalt uuesti läbimõtlemist peetakse väga oluliseks.
– 72% vastanutest ütleb, et tehisaru arengute ja muutuva meediakeskkonnaga kohanemiseks peavad nad üle vaatama, kuidas kujundada oma organisatsioonis oskusi ja arendada talente;
– 66% vastanutest leiab, et on oluline värvata inimesi väljaspoolt n-ö meediatööstust, et saada värskeid vaatenurki teistest valdkondadest.
– 49% vastanutest ütleb, et tehisaru mõjutab juba praegu nende organisatsiooni olulisel määral
Oskustest hindavad meediavaldkonna juhid kõige enam kommunikatsiooni ja loojutustamise (storytelling) oskusi.
Allikas: Kantar Media
Ligipöösu uuringu kokkuvõttele saad siit.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.