Milliseid raadiojaamu kuulatakse enim?
27.04.2023
27.04.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 5 minutit. Kõige kuulatavamate raadiojaamade esikolmiku moodustavad Vikerraadio, Raadio Elmar ja Sky Plus. Venekeelsetest raadiojaamadest kuulatakse enim Raadio 4, Sky Raadiot ja Narodnoje Raadiot.
Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 5 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 30 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 4 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 30 minutit ning muu rahvuse esindajad 1 tund ja 13 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 120 000 | 11,6 |
2 | Raadio Elmar | 74 000 | 7,2 |
3 | Sky Plus | 63 000 | 6,1 |
4 | Star FM | 61 000 | 5,9 |
5 | Retro FM | 54 000 | 5,2 |
6 | MyHits | 37 000 | 3,5 |
7 | Raadio Kuku | 34 000 | 3,3 |
8 | Rock FM | 27 000 | 2,6 |
9 | Raadio 2 | 25 000 | 2,4 |
10 | Relax FM | 17 000 | 1,6 |
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 31 000 | 3,0 |
2 | Sky Raadio | 20 000 | 1,9 |
3 | Narodnoje Radio | 16 000 | 1,6 |
4 | Russkoje Radio | 15 000 | 1,4 |
5 | Jumor FM | 12 000 | 1,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2022–31.03.2023
Allikas: Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.