Milliseid raadiojaamu kuulati esimesel poolaastal enim?
28.08.2023
28.08.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine: 2 tundi ja 6 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 4 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. Erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile jaotub ära 35 minutit. Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 6 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 27 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 23 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 114 000 | 10,7 |
2 | Raadio Elmar | 74 000 | 7,0 |
3 | Sky Plus | 66 000 | 6,2 |
4 | Star FM | 65 000 | 6,1 |
5 | Retro FM | 57 000 | 5,3 |
6 | MyHits | 37 000 | 3,4 |
7 | Raadio Kuku | 33 000 | 3,1 |
8 | Raadio 2 | 31 000 | 3,0 |
9 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
10 | Relax FM | 18 000 | 1,7 |
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 31 000 | 2,9 |
2 | Sky Raadio | 20 000 | 1,9 |
3 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,6 |
4 | Russkoje Radio | 16 000 | 1,5 |
5 | Jumor FM | 15 000 | 1,4 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2023–30.06.2023
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.