Milliseid raadiojaamu kuulati esimesel poolaastal enim?
28.08.2023
28.08.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine: 2 tundi ja 6 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 4 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. Erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile jaotub ära 35 minutit. Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 6 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 27 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 23 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 114 000 | 10,7 |
2 | Raadio Elmar | 74 000 | 7,0 |
3 | Sky Plus | 66 000 | 6,2 |
4 | Star FM | 65 000 | 6,1 |
5 | Retro FM | 57 000 | 5,3 |
6 | MyHits | 37 000 | 3,4 |
7 | Raadio Kuku | 33 000 | 3,1 |
8 | Raadio 2 | 31 000 | 3,0 |
9 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
10 | Relax FM | 18 000 | 1,7 |
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 31 000 | 2,9 |
2 | Sky Raadio | 20 000 | 1,9 |
3 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,6 |
4 | Russkoje Radio | 16 000 | 1,5 |
5 | Jumor FM | 15 000 | 1,4 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2023–30.06.2023
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.