Milliseid raadiojaamu kuulati viimasel poolaastal enim?
17.10.2023
17.10.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine, 2 tundi ja 9 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 7 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 9 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. Erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile jaotub ära 41 minutit.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 12 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 33 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 22 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 117 000 | 11,0 |
2 | Raadio Elmar | 78 000 | 7,3 |
3-4 | Star FM | 60 000 | 5,6 |
3-4 | Sky Plus | 60 000 | 5,6 |
5 | Retro FM | 54 000 | 5,0 |
6 | MyHits | 36 000 | 3,4 |
7 | Raadio Kuku | 32 000 | 3,0 |
8 | Rock FM | 29 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 25 000 | 2,4 |
10 | Relax FM | 20 000 | 1,9 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2023–30.09.2023
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 30 000 | 2,8 |
2 | Sky Raadio | 21 000 | 1,9 |
3 | Narodnoje Radio | 18 000 | 1,7 |
4 | Jumor FM | 17 000 | 1,6 |
5 | Russkoje Radio | 15 000 | 1,4 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2023–30.09.2023
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.