Milliseid raadiojaamu kuulati viimasel poolaastal kõige rohkem?
25.04.2024
25.04.2024
Suurema osa ajast (2 tundi ja 3 minutit) moodustas raadiokuulamine. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 11 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 6 minutit päevas. Ülejäänud 40 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 15 minuti võrra. Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 28 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 13 minutit päevas.
Kuulajate arv päevas
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 121 000 | 11,4 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 7,8 |
3 | Star FM | 59 000 | 5,6 |
4 | Sky Plus | 54 000 | 5,1 |
5 | Retro FM | 54 000 | 5,1 |
6 | Raadio Kuku | 35 000 | 3,3 |
7 | Rock FM | 30 000 | 2,8 |
8 | MyHits | 28 000 | 2,6 |
9 | Raadio 2 | 28 000 | 2,6 |
10 | Relax FM | 17 000 | 1,6 |
Kuulajate arv päevas
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 37 000 | 3,5 |
2 | Super Radio /
Russkoje Radio |
18 000 | 1,7 |
3 | Sky Raadio | 18 000 | 1,7 |
4 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,6 |
5 | Jumor FM | 16 000 | 1,5 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2023–31.03.2024
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.