Osale veebiseminaril auditooriumi mõõtmisest ristmeedia vaates
05.04.2023
05.04.2023
Sisuloojate, meediaettevõtete, platvormide ja reklaamiinimeste jaoks on oluline mõõta auditooriumi erinevate meediakanalite lõikes. Nii saab teada, kui paljudeni sisu päriselt jõuab. Kantar Media on teinud erinevatel turgudel tööd, et laiendada auditooriumi mõõtmise ulatust ja astuda vastu väljakutsele mõõta nii lineaarset televisiooni (kus vaataja näeb varem paika pandud programmi kindlalt kanalilt ja kindlaks määratud ajal) kui ka veebis jälgitavat terviklikult ja järjepideval viisil.
Live kestab 40 minutit ja seda juhib John McCarthy. Registreeri end siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.