Osale veebiseminaril digireklaami mõjujõust brändile
02.10.2023
02.10.2023
Räägime digireklaamide unikaalsest rollist brändi kasvule hoo andmisel ning kuidas turundajad võiksid seda oma meediakomplektis kasutada. Digireklaami osatähtsus on kasvamas ja tasub teada, kuidas selle võimalusi parimal moel rakendada.
Oma kogemustest räägivad Richard McLeod ja Hannah Walley Kantarist ning Yorkshire Tea turundusdirektor Dom Dwight. Seminar toimub kolmapäeval, 11. oktoobril Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin).
Siin näed ühte Yorkshire Tea reklaami sarjast “Where Everything’s Done Proper“. Kõik klipid sellest seeriast olid üles võetud ettevõtte peakontoris ja neis on kesksel kohal Yorkshire Tea põhisõnumi edasiandmine läbi huumori. Loe Yorkshire Tea eduloost siit.
Allikas: Kantar
Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
– Huumori aeglane tagasitulek reklaamides
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.