Osale veebiseminaril digireklaami mõjujõust brändile
02.10.2023
02.10.2023
Räägime digireklaamide unikaalsest rollist brändi kasvule hoo andmisel ning kuidas turundajad võiksid seda oma meediakomplektis kasutada. Digireklaami osatähtsus on kasvamas ja tasub teada, kuidas selle võimalusi parimal moel rakendada.
Oma kogemustest räägivad Richard McLeod ja Hannah Walley Kantarist ning Yorkshire Tea turundusdirektor Dom Dwight. Seminar toimub kolmapäeval, 11. oktoobril Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin).
Siin näed ühte Yorkshire Tea reklaami sarjast “Where Everything’s Done Proper“. Kõik klipid sellest seeriast olid üles võetud ettevõtte peakontoris ja neis on kesksel kohal Yorkshire Tea põhisõnumi edasiandmine läbi huumori. Loe Yorkshire Tea eduloost siit.
Allikas: Kantar
Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
– Huumori aeglane tagasitulek reklaamides
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.