Osale veebiseminaril kaasava turunduse teemal
26.06.2024
26.06.2024
See indeks hindab, kas brändid vastavad tihti tähelepanuta jäetud ja alahinnatud tarbijate vajadustele. Veebiseminaril tuuakse esile brände, kes on kaasavas turunduses silma paistnud. Saate heita pilgu ka värske uuringu tulemustele, kus oli kaasatud 648 brändi 18 riigis ja 28 erinevas kategoorias.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Valeria Piaggio ja Jamila Asger Udaipurwala Kantarist.
Seminar toimub teisipäeval, 16. juulil Eesti aja järgi kl 16.00-17.00 (registreeri siin).
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.