Osale veebiseminaril kaasava turunduse teemal
26.06.2024
26.06.2024
See indeks hindab, kas brändid vastavad tihti tähelepanuta jäetud ja alahinnatud tarbijate vajadustele. Veebiseminaril tuuakse esile brände, kes on kaasavas turunduses silma paistnud. Saate heita pilgu ka värske uuringu tulemustele, kus oli kaasatud 648 brändi 18 riigis ja 28 erinevas kategoorias.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Valeria Piaggio ja Jamila Asger Udaipurwala Kantarist.
Seminar toimub teisipäeval, 16. juulil Eesti aja järgi kl 16.00-17.00 (registreeri siin).
Loe ka:
– Õppides kõige kaasavamatelt brändidelt
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.